نشست خبری سرمربی رئال مادرید

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بنیتس در مورد اولین ال کلاسیکوی خود گفت:" بله این اولین ال کلاسیکوی من با تیم اول باشگاه است اما زمانی که مربی تیم های پایه بودم، بارها با بارسلونا روبرو شده ام. وضعیت تیم خوب است و همه ما هیجان و انگیزه بالایی برای این مسابقه داریم. می دانم که اهمیت این بازی چقدر بالاست و سه امتیاز آن تا چه اندازه مهم است."

بنیتس در مورد دشوار بودن هفته ی منتهی به ال کلاسیکو گفت:" هفته ای که گذشت، بخاطر حوادث تروریستی در نقاط مختلف دنیا، هفته ی سختی بود . از دیدگاه فوتبالی هم چون پس از شکست مقابل سویا به این بازی رسیده بودیم، برای ما ساده سپری نشد. 
مصدومانی داشتیم؛ ضمن اینکه پس از اولین باخت فصلمان، بازیکنان باید از لحاظ ذهنی نیز ریکاوری می شدند. با این حال خوشحالم که برای دومین بار در این فصل توانستم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشم که اتفاق مثبتی بود."

بنیتس در مورد نظرش در مورد بازی دادن به کاسمیرو یا خامس گفت:" گفتم که خوشبختانه تیم کاملی در اختیار دارم و همه برای بازی فردا در دسترس هستند. با دید مثبت به آینده این تیم نگاه می کنم. رئال قابلیت بهتر شدن را دارد و اگر زمان داشته باشیم و مصدومیت ها دست از سر ما بردارند، سطح رقابت درون تیمی از این هم بالاتر خواهد رفت. الان نمی توانم ترکیب موردنظرم را به شما بگویم و باید تا فردا صبر کرد. در مجموع به این تیم کاملا خوشبینم."

بنیتس در مورد راه پیروز شدن بر بارسلونا گفت:" بستگی به این دارد که با چه تیمی مقابل بارسلونا قرار می گیرید. اگر تیم تحت هدایتتان اکسترامادورا باشد، باید شیوه متفاوتی انتخاب کنید اما با رئال مادرید و این همه ستاره، راه پیروز شدن بر بارسلونا، حمله کردن و گل زدن به این تیم است. با یک بازی هجومی، شانس برتری بر بارسلونا به مراتب افزایش خواهد یافت. ما شانس اول برد در این مسابقه هستیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 29 آبان 1394برچسب:بارسلونا, رئال مادرید, ال کلاسیکو, | 16:57 | نویسنده : حسین سلمانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سه صفر هشتاد